Opis przedmiotu aukcji
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) One Press / Helion Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych ISBN: 9788328391826 Autor: Artur Jabłoński Wydawnictwo/Producent: One Press / Helion Strony: 168 Format: 210x140 mm Oprawa: broszurowa Rok wydania: 2022 ...
Wysyłka gratis. ERLI InPost Paczkomaty 24/7 ErliPRO -dostawa za 0 zł Pojutrze u Ciebie! Wysyłka w 24 godziny. Kategoria: Marketing i zarządzanie:Książki naukowe i popularnonaukowe:Książki i Komiksy:Kultura i rozrywka:Marketing ( 132217146 719084cd-a885-4a0f-9d81-3dfd83f5d551 ) Dodatkowe parametry wysłki podczas zakupu w sklepie EAN : 0